• Garanti Koşulları - İade ve Değişim

    Ürünleriniz için kullanım önerileri ve iade/değişim işlemleri hakkında bilgilendirme yazısı.
    • Garanti Koşulları
    • Tüm ürünlerimiz imalat hatalarına karşı 1 (bir) yıl garantilidir.

      Gerçek gümüş yapısı gereği kararma özelliğine sahiptir. Kararması ürünün hatalı olduğu anlamına gelmez, garanti kapsamında kararmadan dolayı değişim-iade yapılmamaktadır.

      Gümüş ürünlerin kararmasını hızlandıran etmenler;

      • Ter (terde bulunan amonyak, şeker, potasyum vb. bileşikler gümüş ile tepkimeye girdiğinde hızla kararmasına neden olacaktır.)
      • Deniz suyu
      • Başka materyallerden üretilen takılar ile aynı yerde muhafaza edilmesi (bijuteri, çelik vb materyallerden yapılan takılar)
      • Rutubetli yerlerde saklanması
      • Sık sık su ile teması
      • Kullanılmadığı vakit ışığa maruz kalması;

      Bu koşullardan gümüş ürünlerinizi uzak tutmanızı tavsiye ederiz.

      Çelik ürünler ömür boyu kararmaz, paslanmaz yapıdadır. Bu ürünlerde kesici delici aletlerle yapılan işlemler ürünü garanti kapsamından çıkarır.

    • İade ve Değişim Koşulları
      • Teslim tarihinden itibaren 15 gün içinde ürün, faturası varsa hediyesi ve tüm aksesuarları, ambalajıyla birlikte tarafımıza göndermelisiniz.
      • İade yada değiştirmek istediğiniz ürün kesinlikle kullanılmamış olmalıdır. Yetkililerimiz tarafından yapılacak incelemede kullanıldığı tespit edilen ürünlerin iadesi yada değişimi mümkün değildir.
      • Kişiye özel tasarımlarda, kişiye özel renk yapılan ürünlerde, herhangi bir özel istek üzerine yapılan özel işlem ve özel ölçü yapılan ürünlerde iade ve değişim yapılamamaktadır.
      • Gümüş ürünlerde kararmadan dolayı değişim yada iade işlemi yapılmaz . Gerçek gümüş yapısı gereği karır bakım yapılarak yeniden parlatılabilir.

      * Kişiye özel modellerde de dahil olmak üzere herhangi bir üretim hatası varsa bu Osmanlı Gümüş tarafından telafi edilir.

    • Ürünleri nasıl gönderebiliriz?
      1. Ürünlerinizi değiştirmek yada iade etmek için 0232 381 63 33 no'lu numarayı arayarak / 0551 031 58 76 no’lu Whatsapp kullanarak müşteri temsilcilerimizle iletişime geçerek talebinizi bildirmeniz ve onaylatmanız gerekir. İletişime geçilmeden yapılan gönderimler kabul edilmeyecek ve gönderiniz teslim alınmayacaktır.
      2. İade için ürünü, fatruası ve tüm parçalarıyla birlikte kargoya vermeye hazırlayın.
      3. Müşteri temsilcimiz size Yurtiçi Kargoya ait bir kod verecektir. Bu kodla kargo firmasına herhangi bir ücret ödemeden ürünü kargoya verebilirsiniz.
      4. Ürününüz bize ulaştıktan sonra incelenir ve size bilgi verilir.
    • Ücret iadesi nasıl, ne kadar sürede yapılır?
    • İade yada değişim için gönderdiğiniz ürün bize ulaştıktan sonra değerlendirilir.

      İade şartlarını sağlayan ürünlerin bedeli, müşterinin ödeme şekli ile aynı şekilde 7-10 gün içinde iade edilir. Sipariş kredi kartı ile verilmiş ise kredi kartına, havale yada kapıda ödemelerde müşterinin hesabına havale ile iade edilir. İadenin kredi kartı hesabına yansıması bankanın işlem durumuna bağlıdır ve 1-4 hafta sürebilir.

    • İade yada Değişimde Kargo ücreti öder miyim?
    • İade yada değişim istenilen üründe üretimsel bir hata varsa, sorun Osmanlı Gümüş kaynaklı ise herhangi bir kargo ücreti ödemezsiniz.

      Müşteri kaynaklı iadelerde 20₺
      Müşteri kaynaklı değişimlerde 10₺

      kargo ücreti kesintisi yapılır.